Sukakan Blog ini??

Thursday 22 March 2012

Restoran Unik Di Malaysia!!

Seorang pembaca, Tidak bernama Zulhelmi ingin berkongsi cerita dengan korang semua mengenai satu kedai makan yang agak unik. Ini petikan email yang dihantar kepada Oh! Tidak. Begini ceritanya..
aku jenjalan cari kedai nk lepak mkn.. around 9 pm.. then aku g la satu kedai nih.. kedai ni xramai org… aku duduk je ngn awek aku, dtg sorg pakai jubah. ngn siap kopiah lagik.. dtg ke meja aku.. tetiba dia kuarkan buku kecik n pen.. dia tnya ” nak order aper?” laa… org amik order ropenyer.. hahahaha.. lepas aku order tu aku borak-borak la ngn awek aku… bila mknan aku smpai aku test la.. seriously sedap, byk plak tu… then aku usha2 sekeliling kedai.. mmg bersih.. kemas.. then aku tjumpa notis kat bwh nih..
Nyata kedai tersebut agak unik dan terlalu strict yang menyebabkan tidak ramai yang datang ke kedai tersebut.
Note: Sebuah kedai di Seksyen 7, Shah Alam. Budak UiTM pergi try cari. Kalau jumpa, kitorang kasi hadiah. Hehehe..

No comments:

Post a Comment